niedziela, 24 sierpnia 2014

Zmiana tematyki, czy coś.

Ten post, jak ostatnio większość, jest tylko i wyłącznie informacyjny.
Tak więc, kuros mi się przejadł.
To nie oznacza jednak, że mam zamiar porzucać ten fandom! Postaram się zrealizować wszystkie zamówienie i jeszcze trochę pociągnąć moje dłuższe fiki. Jednak faktem jest, że KnB przestało mnie tak...fascynować (?), a ja uznałam, że po kij mi dwa blogi, więc w najbliższym czasie usunę Czwartą falę (jeny, jak z mojej strony oryginalnie) i będę tu wrzucać fiki z innych rzeczy.
To na tyle.
Ah, jeszcze jedno - wszystkim którzy zaczynają nowy rok szkolny życzę powodzenia! (A tym, którzy zapierdzielają do roboty to nawet bardziej!)
I dam w sumie zdjęcie moich nowych dzieci, yoł~

15 komentarzy:

  1. a tym którzy opierdalają się i nic nie robią do października to tym bardziej, haha! :D

    /taki żart

    OdpowiedzUsuń
  2. Że tak się grzecznie zapytam:
    TG kupowałaś przez internet czy gdzie?
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczaiłam na yatta i nie mogłam się powstrzymać :D Ogółem to moje śliczności są po francusku i przyszły starannie opakowane i...ślicznościowate xD
      ...nie-pytałaś-ale-i-tak-powiem-bo-mogę, kiedy zamawiałam, była możliwość zamówienie 1, 2, 4 i 5 tomu - trochę czekałam, bo sprowadzali je najpierw z Francji.
      *bardzo przepraszam, robię się trochę za bardzo podekscytowana kiedy w grę wchodzi tg*

      Usuń
    2. Oesu, nie umiem francuskiego ;____;
      Hm, patrzyłam właśnie niedawno na yattcie (Borze najzieleńszy, jak to się odmienia?!), ale i tak śliczne dzięki :D
      Napisz coś z Kaneki x Hide kiedyś :D
      *Ja też jak widzę online nowy rozdział to tarzam się po podłodze jak głupia, a jak dodadzą odcinek po polsku to już w ogóle*

      Usuń
    3. Ja też nie, jeśli chodzi o czyste rozumienie francuskiego z moich maleństw, to może dałam radę 1/5 xD Ale mam już obsesję, więc w sumie wszystko pamiętałam ;w;
      HNNNNNNG LET ME LOVE YOU~ Hidekane się pisze, mam duuuużo pomysłów na fiki do TG :D Na razie skończyłam jedno Tsuneki ;o;
      Oj ja się już nie tarzam, ja się modlę *save kaneki 2k14*

      Usuń
  3. TG to tak nie moje klimety i tematyka, ale czasem mnie kusi, bo wszyscy to znają... ale może lepiej nie!

    A ciotka zapierdziela do pracy w tym roku :D! W szkole, będzie uczyć w gimnazjum XD! Party hard :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepadam za mangą, od animu próbuję się trzymać z daleka, coby za wiele nie biadolić, ale kiepsko mi idzie i tak czy siak oglądam...
      Ciociu kochana, a czego będziesz uczyć? Chcę wiedzieć dokładnie za kogo się modlić ;o; *przytula*

      Usuń
    2. Ciocia będzie na świetlicy robić czyli w sumie pewnie będe na zastępstwach uczyć wszystkiego XDDDD

      Usuń
    3. ...*klęka i się modli* Nie daj się, ciociuś ;w; *wczepia się*

      Usuń
  4. TG ani mnie nie kręci, ani nie grzeje. Obejrzałam trzy ep i czuję się strasznie znudzona tym animcem xD

    A co do zamiany fandomu - po co się ograniczać? XD Jest tylko pięknych fandomów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To animu mrozi moje i tak zimne serduszko :< Ale mangu je rozpala~ A pan diabeł, znaczy Ishida Sui, autor, ma świetną kreskę, miło mieć jego prace na półce~
      Ano :D Ciągle mam leciutką chrapkę na op, ogrom ludzi mi to poleca, ale tego jest tak dużo ;w;

      Usuń
    2. Oh, w takim razie trzeba koniecznie sięgnąć po mangę ^^

      Ja polecam gorąco, zwłaszcza mangę, mangę szybciej się czyta, nawet mogę ci podesłać ją całkowicie po polsku XD

      Usuń
    3. ...jestem w sumie na tak. Przerzucę sobie na telefon to w miesiąc skończę xD Bardzo dziękuję ;v; Masz mojego maila albo cuś?

      Usuń
    4. Nie mam. Niestety. Masz tu mój kana.chan@vp.pl i napisz ;)

      Usuń